Poskytované služby

Preventivní prohlídky

Předcházet problémům je lepší než je řešit, proto našim pacientům doporučujeme pravidelné preventivní prohlídky dvakrát za rok. V naší ordinaci máme rentgenový přístroj, který odhalí i problémy, které nejsou běžným okem viditelné. Součástí předcházení poškození chrupu je dobrá péče o ústní dutinu. Proto doporučujeme preventivní prohlídky doplnit pravidelnou návštěvou dentální hygieny.

Dentální hygiena

Nezbytný základ péče o váš úsměv. Pravidelná dentální hygiena může zabránit šíření tvorby zubního plaku a zubního kamene a tím tvorbě zubního kazu a rozvoje paradontózy. Dentální hygienu doporučujeme minimálně 2x za rok.

Akutní bolestivé stavy

Rozhodně nedoporučujeme řešení bolestivých stavů jen léky na bolest. Odeznění bolesti nemusí znamenat, že problém už neexistuje. Někdy to naopak může znamenat výrazné zhoršení stavu. Proto doporučujeme při bolesti okamžitě kontaktovat naší ordinaci a problém konzultovat. Pokusíme se pro vás zajistit rychlé ošetření.

Bezbolestné ošetření

Samozřejmostí v naší ordinaci je používání anestetik, která zajistí bezbolestný průběh ošetření.

Konzervativní péče

Snažíme se maximálně zachovat původní trvalý chrup. K výplním zaléčeného zubního kazu používáme moderní netoxické materiály. V případě pokročilého stádia zubního kazu se snažíme rekonstruovat původní zub a ošetřit jej tzv. endodontickým ošetřením. V naší ordinaci používáme moderní způsoby ošetření zubních kanálků přístrojem Reciproc.

Protetika

V případě, kdy není možné zub rekonstruovat nebo je nutné jej vytrhnout nastupuje nutnost chybějící zub nahradit korunkou, můstkem nebo snímací náhradou. V některých případech jsme schopni zajistit, abyste odešli již s hotovou korunkou přímo z prvního ošetření.

Bělení zubů

Doporučujeme tzv. domácí bělení. Pracujeme s ověřeným systémem Opalescence. Tento způsob je šetrný k vašemu chrupu a přináší dobré výsledky.